Min eftermiddag..

Eftermiddagen tillbringades först ute och sen vilade jag och Panda i soffan en timma. Bägge blev helt slut efter det vi gjort ute. Jag efter allt slitande och släpande och Panda efter att ha vaktat "hennes" revir mot alla tänkbara inkräktare. Bl a två skator som har fräckhetet att sitta och kraxa i hennes träd!
.
Ikväll blir det stallet sent, det passar oss bättre att ta det lite senare, så kan jag fixa med insläppet idag också. Så åker väl ut om ett par timmar här när Tobbe är färdig..
.
Fredag är första "skoldagen" för mej.. Ska in till Jkpg för ett info och planeringsmöte. Så mellan 9-17 är det allvar igen! Sen samma tider på måndag.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0