Måndag

Jag är supertrött och skulle väl helst av allt vilja krypa ner i sängen eller framför tvn i soffan och bara ha det gott under en filt resten av kvällen. Men jag har stallet kvar, ska mocka och ta in alla pållarna.
Massera Pippis rygg och longera Lucky. Nu har hon varit utan medicinen ett par dygn, så nu är det dags att testa hur mycket hon hostar/snorar vid ansträngning. Hon hostade flera gånger redan igår när jag tog in henne.. Min stackars fina, lilla häst..<3
.
Idag var en kortare skoldag, 9-12. Blev matad med ännu mer info, bl a om managern (hemsidan där man kan logga in och hitta, ja.. i princip allt..) och även lite regler om fusk, prov, APL, m.m.
.
Imorgon blir det först ut till stallet på morgonen, släppa ut och mocka. Sen beroende på hur Lucky verkar idag, motionera henne lite. Är hon inte okej ikväll så blir det ringa veterinären ännu en gång imorgon bitti..
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0