Lördagskväll

Lovade ju er att lägga upp de fotona jag tog idag. Blev tyvärr inga fler än dessa då solen behagade att gå och gömma sej bakom ett par stora moln och där stannade den sen resten av dagen.
.
Mamma, Stefan, Mimmi och Hugo åkte hem för en stund sedan så nu är bägge vovvarna lite trötta och nöjda efter dagen. Jag är nöjd jag med, både resten av hösilagebalen och spånbalarna jag inte hunnit använda är hemma. Känns skönt att ta hem alla prylar lite i omgångar, vi brukar göra så, så blir det inte så mycket på måndag när de ska hem..=)
.
Det sista tar jag imorgon, när jag städar ut mina skåp. Har ju insläppet så kan pyssla en stund på kvällen hade jag tänkt.
.
   
  
  
.
Blev även lite foton inne.. 
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0