De kommer hem!

Ja, på måndag kommer mina tjejor hem igen. Det kommer underlätta enormt då vi slipper åkandet och nu när jag pluggar hade det inte gått att få ihop alls vissa dagar. Och att vara utan mina pälsklingar kanske flera dagar i veckan hade jag aldrig överlevt. Nu ska bara Lucky bli helt frisk så kan hon sättas igång ordentligt, sen är allt som det ska. Skritta henne får jag ju göra redan nu, men är rädd för bakslag så tar det hellre lite lugnt med henne fram tills måndag.
.
Idag har det varit riktigt gott väder ute. Men själv har jag suttit inomhus hela dagen. Först pluggat och sen nu i soffan och vilat. Är riktigt förkyld och det är sådan där härlig förkylning som har satt sej i kroppen så lederna är stela och musklerna ömma och krampar. Tappar saker till höger och vänster.
Har tagit mina vanliga tabletter, fast i dubbel dos så hoppas vi att jag ska må lite bättre redan om nån dag. Fram tills dess är det till att ta det lite lugnt som gäller.
.
Imorgon kommer mamma upp och umgås lite, följer bland annat med mej ut till stallet. Får Panda träffa Hugo och leka lite. Lill-Panda har varit lite dämpad ett par dagar nu, hon är ganska tannalös för tillfället.
Bägge "huggtänderna" i underkäken har hon tappat, nya är påväg upp, men för tillfället ser hon ut som en gammal tant som glömt sätta in löständerna. Hon gnor sej på nosen med jämna mellanrum och grejar mycket med munnen så skulle tippa på att det är fler tänder som är påväg ut och sitter och irriterar och även är lite ömma.
.
Funderar på om jag skulle köra på stort idag och göra lite pannkakor till eftermiddagsfikat..
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0