Bra dag än sålänge..

Jag har haft en riktigt bra dag än sålänge.. Började dagen med att åka ut och morgonfodra, täcka och släppa ut hästarna. Sen tog jag en väldigt efterlängtad ridtur på min älskade häst. Jag vet inte vem som var gladast, jag eller hästen.. Tror det var ganska lika faktiskt..
Det är exakt 4 veckor sedan jag red på henne sist.. Alldeles för längesen.
.
Efter ridturen mockade jag och fixade resten av det som skulle göras. Sen var det dags att åka hem.
Grejade lite här hemma och sen blev det en sväng framför datorn/tvn. Fringe har rullat i bakrunden hela tiden medans jag har grejat vid datorn. Tränar lite simultanförmåga..;)
.
Nu har jag varit ute på en promenad med vovvarna. Helt underbart väder ute, så både hundarna och jag  njöt av promenaden.
.
Nu är vi tillbaka i soffan, men det är strax dags att göra lite middag. Magen börjar göra sej påmind om att den blev sist påfylld i förmiddags.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0