Vem var smarthuvudet som!?

Jag lyckades med den smarta bedriften att glömma hästarnas regntäcken nere i hagen igår när jag tog in dem, jag plockade ju av den under eftermiddagen när det klarnade upp. Klart kan man inte säga att det har varit inatt, det har regnar större delen av natten så de är väl lite lagom dränkta nu.
Eftersom vi ska åka med Dumle så valde jag att lämna dem inne med sin frukost så får jag leta fram extratäckena när vi kommer tillbaka. Kände att jag hade ingen koll på vart de ligger just nu..
.
Tycker att det är så tråkigt att det bara måste regna lite varje dag, kollade prognosen framåt, minst en liten skur varje dag..
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0