Torsdagskväll..

Har myst ner mej i soffan med familjen för kvällen. Tog in hästarna ca 21.30. Lät faktiskt Lucky gå utan täcke ända till insläppet idag, det hann aldrig gå under nollan, sen fick hon täcke direkt när hon kom in i boxen.
.
Blev en promenad runt Guddarp innan med Lucky, den tar ca 30-35 min beroende på hur fort man går, det var ganska halt så idag tog det 35 min. Det kändes tungt att komma iväg idag, men skönt när vi väl var ute i skogen och promenerade. Så kände mej både piggare och tröttare när jag kom tillbaka, mer klar i huvudet men tröttare i kroppen, men på ett bra sätt.
.
Nu blir det soffan sista timmarna jag orkar hålla mej vaken, sen sova för klockan ringer som vanligt tidigt imorgon.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0