Tisdag

Idag började dagen tidigt..

Ca 06.30 kom Fredrik med Honda.. Passade på att gå ut och fodra mina damer ute i stallet samtidigt som jag rastade Panda. Sen gick vi in igen och jag trodde att jag skulle kunna gå och lägga mej och sova nån timma till. Men det höll inte hundarna med om, det var fullt ös i en timma innan jag gav upp och gick ut istället. Tog med mej Panda och släppte ut hästarna, sedan släppte jag ut Honda och Dumle så de kunde springa och leka alla tre medans jag fixade med mockning och så.. Var ute en stund extre med den när jag var färdig så passade på att köra lite tidig morgonträning.

.
Sen var det dags för frukost, både för mej och för hundarna. Satte oss i soffan sen och tack vare motionen innan frukosten somnade de snart gott alla tre. Sov som små grisar ända fram till elva, då började Honda flåsa och Panda knorra.. Dags att göra av med frukosten.. Så vi tog en promenad ner till hästarna, passade på att plocka av Lucky hennes täcke..
Efter lite lek på vägen hem återgick vi till soffan och filmen, -Ciderhusreglerna-.. Har inte sett den innan men hört mycket gott om den. Kollade på en jättebra film efter frukosten -Life as we know it-, den kommer jag definitivt se om igen, skitbra!

.
Nu är det snart dags att ta en ny promenad ner till pållarna, lunchfodring..
Sen tänkte jag se klart filmen och efter det ta en liten skogspromenad med hundmaffian, är en konst att promenera med tre hundar. Som tur e kan Panda gå lös nästan överallt.

.
Kram Sofia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0