Så va de kväller..

Ja, klockan är strax halv elva och det är snart dags att krypa ner under täcket.
Det kommer bli trångt i sängen inatt då Mimmi också är en under-täcket-hund..
.
Hästarna fick komma in lite tidigare idag, så strax efter halv nio traskade jag och Panda ner till hagen och plockade in damerna ifrån skitvädret.. De såg inte alls ledsna ut över att få komma in, ska strax gå ut och ge dem den sista kvällsmaten nu och passa på att rasta hundarna under tiden.
.
När jag kom in från stallet innan hade min älskling bakat scones och kokat ägg.. Så det blev lite kvällsmys med äggmacka och the till Star Wars i soffan.
.
Imorgon har de lovat fint väder så det ser jag verkligen fram emot..
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0