Onsdag

Blev inget skrivet igår, vaknade tidigt och släppte ut hästarna och rastade hundarna. Sen in och dog ett par timmar i sängen, vaknade inte förrens Panda väckte mej strax innan tio. Var så vansinnigt trött, men masade mej upp ialla fall. Lite frukost och sen ut och pyssla trädgård. Tobbe skulle flytta sten och lyckades lägga en av dem väldigt bra på ena fingret på högerhanden, ringde vårdcentralen som tyckte att vi skulle komma in genast så det blev till att byta om och ge oss iväg. De ville först sy det, men bestämde sej för att vänta en dag och se hur det såg ut idag.
De tejpade ihop och satte på ett fingerskydd, sen åkte vi vidare in till Jönköping. Bytte Mimmi mot älskade Dumle så nu är vår stora hårboll hemma igen, det har varit jättemysigt att ha Mimmi ett par dagar men jag har saknat mitt monster..<3
.
När vi sen kommer hem käkar vi lite och vad tror ni Tobbe gör sen? Jo, han börjar gräva och greja med trappan, han som skulle ta det lugnt och snart hade ju såret på fingret börjat blöda igen, så jag gissar på att någon kommer få skäll av doktorn idag när han ska dit på återkoll, förmodligen anser dom att det bästa är att sy det ialla fall då han inte kan låta det vara.. Han är hopplös..
.
Idag vaknade jag strax efter sju, förmodligen har Panda försökt väcka mej men inte lyckats då det hade hänt en liten olycka på golvet, stackarn skämdes jättemycket.. Så ut och hiva ut hästarna i hagen och sen fick jag hjälp av Tobbe att köra ner vatten, i vanliga fall får man inte upp honom så tidigt, men nu skulle han ändå till jobbet så då får man passa på..;)
.
Köpte äntligen nya batterier till kameran igår, har glömt det varenda gång vi handlat, så det blev till att rasta den en sväng och Dumle har premiärbadade för iår igår, inte i nån sjö visserligen men i en rejäl bäck så jag anser att det räknas. Finns inget han älskar så mycket som vatten den grabben..
.
Här kommer lite foton från igår!
  
   
 
 
  
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0