Onsdag redan?

Så var vi redan framme på onsdag.. Tycker dagarna bara ramlar förbi nu.. Men ett par dagar till kan de få gå fort, sen när värmen kommer kan de gå extra sakta istället.. Den kompromissen är jag villig att göra..
.
Dagen började som de flesta, upp strax efter sex, ut med Panda och ge Lucky & Pippi lite frulle vilket de inte tackade nej till.. På fältet utanför huset stod de tre rådjuren som brukar hålla sej runt Axtorp, de är inte speciellt rädda och står lugt inte alls långt från huset och kikar nyfiket på vad man grejar med på morgonen.
.
Tobbe jobbar förmiddag idag så han kommer redan efter fyra, då blir det ut i trädgården och fixa och greja lite till. Vi hann med riktigt mycket igår, även om det är tungt på sina ställen. Jag har till och med lite träningsvärk i höger arm idag efter det vi gjorde igår.. Haha.. sicken klenis man är.. Men till mitt försvar så är dygnblöta lönnlöv inte de lättaste att dra runt på..
.
Ska strax fixa mej lite frukost, hundarna har ju redan fått sitt och jag känner hur min mage börjar göra sej påmind om att den också vill ha påfyllning.
.
De här är från i somras, tyvärr inte från den bästa vinkeln, men det är det här hörnet vi har hållt på och röjt i nu.. Ska försöka ta lite nya bilder idag så ni får se hur det ser ut nu när det är "nollat"...
  
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0