Nöjd med att jag gjorde allt klart!

Det blev en liten ridtur idag också, var inte ute sålänge, men red på desto mer istället. Så när vi kom tillbaka hade vi varit ute i 50 min. Panda var med hela vägen och var ganska trött när vi kom tillbaka.
Lucky är så fin just nu, vi bara stämmer så perfekt, jag behöver knappt agera, det är som att hon läser mina tankar. Vi har alltid funkat bra ihop jag och min lilla häst, men vissa tidpunkter är det som om det där lilla, lilla, lilla extra sätter in och en sån känsla har jag just nu... Underbart!
.
När Lucky var nedsläppt och tjejerna fått eftermiddagskäk så kände jag att jag bara ville gå in och vila, men tvingade mej själv att fixa mockning och foder också. Så fick Dumle vara med en sväng ute och springa av sej..=) Och visst var det lite segt, men jag känner mej nöjd och är glad att allt redan är klart, nu kan jag ta det lugnt resten av kvällen och bara släppa in dem sen ikväll..
.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0