Morrn!

Ja, morrn på er! Har ni sovit lika dåligt som jag har gjort..?
Våran katt har lekt hela-havet-stormar hela natten och tror ni då att Panda har sovit?
Svar: Nej! Hon har fart upp och ner i sängen som en jojo och naturligtvis skällt till varenda gång hon har gjort en rivstart. Så strax efter sex gav jag upp, klädde på mej och tog med mej hunden ut, släppte ut hästarna som såg lite förvånade ut över att matte kom så tidigt och släppte ut dem, men de klagade inte.
.
Kröp ner i sängen igen, Panda kröp upp jämte mej och la sej på sin vanliga plats på min andra kudde precis i ansiktshöjd på mej. Vi ska eventuellt in till Jönköping idag på Hunden i City och jag hade tänkt att bada henne igår för hon är mer gul än vit, men orkade inte. Men nu när hon låg så nära kände jag att hon luktade inte speciellt gott heller, så strax innan halv åtta gick jag upp igen och ställde den lilla hunden i duschen, hon gillar verkligen att bli duschad, står med slutna ögon och njuter av varmvattnet.. Sötnosen, tur att hon gillar att bli ren lika mycket som hon gillar att skita ner sej..<3
.
Sen har jag kommit på bästa sättet att väcka en trött karl på morgonen, du släpper helt enkelt upp en 4-kilos liten nybabad fluffboll i sängen och låter den sen skaka sej ett tiotal gånger. Garanterat lyckat resultat, humöret på den nyväckte kan jag dock inte lova är glatt..;)
.
Underbart att mötas av det här nu på morgonen!
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0