Huvudvärk..=(

Gick och la med med en jäkla huvudvärk igår och den följde med över natten..
Panda väckte mej vid två och behövde gå ut, det blev en väldigt snabb rastning då det förmodligen var räv runt knuten, det lät så på ljudet ialla fall.
.
Sen sov vi till strax innan sju, ut i den kyliga morgonluften för att släppa ut hästarna, solen stod redan ganska högt på himlen och det såg ut att bli en riktigt fin dag. Det ska tydligen bli lika varmt idag som det var igår, så då kanske jag kan sitta ut och läsa idag också.
.
Idag kommer mamsen på ett litet besök, vet inte vilken tid ännu, men gissningsvis någon gång mitt på dagen, eller framåt eftermiddagen. Med sej har hon Mimsan och Hugo..
.
Panda har inte återhämtat sej efter de två dagarna med Honda ännu, hon sover som en gris och var rätt spak imorse när vi släppte ut hästarna.. Men det är bra för dem att vara trötta, när de är trötta på ett bra sätt. Finns nog inget bättre sätt att motionera valpar än genom lek, bus och enklare uppgifter.
.
Igår fick ni inget inlägg av mej, dels hade jag mycket att tänka på och sen hade jag att göra större delen av dagen. Men överlag slutade dagen bra.. Satt ute flera timmar i solen tillsammans med hundarna som först röjde runt en sväng, sen sov de jämte mej ca 40 min och efter det var det lite röj igen..
.
När Honda hade åkt hem tog vi en liten sväng i skogen, jag red på Lucky och Tobbe gick med Panda, lill-tjejen var ganska trött, men kämpade på bra och det var bara en kort tur upp till Guddarp.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0