Hööks

Hittade lite grejor på Hööks som såg intressanta ut!
.
Flytväst till Panda, vilket jag känner är ett måste om hon ska med ut i kanoten och när hon ska börja följa med till sjön/havet, hon är så liten så det går fort för henne att följa med vågorna ut annars..
.
1. En ny "godisboll", då Dumle dödade den gamla.. 2. Ser ut att låta även Dumles hårthänta lek. 3. Reflextäcke till Panda, synd bara att det är rosa. 4. Midjebälte att fästa kopplena i, slipper jag knyta dem runt midjan!
   
.
Pippi vill ha ny grimma och sen hittade jag ett supersnyggt täcke på rean, synd bara att det är 400g, så tjockt kommer jag aldrig att använda på henne.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0