Härlig dag..

Har parkerat mej framför datorn en stund nu, ska bl a ladda av korten jag tog innan. Jag hade med mej kameran till Jönköping, men den blev kvar i bilen.. Inget ovanligt när det gäller mej iofs.
.
Det blev en sväng till Jönköping med Mathilda, Loke och Älton..=) Lill-Panda tog promenaden från parkeringshuset till Rådhusparken med ro, men väl i Rådhusparken skällde hon nästintill konstant i 15-20 min, sen blev hon tyst och bara betraktade de andra. Vi testade på lite agilityhinder, vanligt hopphinder och slalom. Snäll som hon är hoppade hon snällt över och gick emellan pinnarna, bara man får godis och mattes kärlek efteråt kan man ju göra vad som helst..;)
.
Blev väldigt positivt överaskad att hon fattade sånt tycke för lille Loke, låg och mös i hans barnvagn en lång stund medans han drog henne i kopplet och grejade med hennes päls, men missnöjd såg hon inte ut.
.
.
Det blev en tur till Max innan vi rullade hemåt, Mathilda var en ängel och körde mej ända hem till Sandhem..=)
.
Kände inte alls för att vara inne när jag kom hem så jag gick först ner till pållarna tillsammans med hundarna och gav hästarna lite käk. Sen drog jag fram ett av Pippis täcken och bredde ut på gräsmattan där solen låg på, tog ut några böcker och kameran och satte mej. Tog inte lång stund innan Dumle hade lagt sej jämte och krävde kärlek.. Han är underbar min hårboll..<3
Panda kröp strax upp jämte och somnade gott hon också..
.
 
.
Men nu började jag känna att ögonlocken började bli alldeles för tunga och med Dumles tunga andetag jämte mej hade jag strax somnar om jag inte hade gått in. Så in med mej, mina prylar och hundarna. Panda skuttade upp i sängen och somnade bums och Dumle kröp upp i sin fotöj och såg väldigt nöjd ut.. Panda som klämde sin tass olyckligt idag har fått den omskött och tack och lov ser det jättefint ut, hon är lite öm om man klämmer, men springer på den som vanligt.
.
Nu blir det till att ladda inför imorgon, då ska jag med hopplaget till Skövde för första tävlingen.
Det ska bli jättekul! Och denna gången ska kameran inte stanna i bilen!
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0