Här sitter jag och knaprar ostbågar..

Ja, det är till att gotta sej lite extra ibland.. Och när jag är färdig med min blogguppdatering blir det en sväng in till soffhörnet och leta fram någon bra film. Panda och Dumle har däckat i sängen redan.
.
Idag har vi hunnit med en sväng in till Jönköping, upp till skolan. Sen handla lite.
Hem och käka lite lunch och sen ut en sväng i skogen med Lucky, 50 min blev det idag.. Så gott att underlaget är så pass bra att jag har kunnat börja trava henne, men man får passa sej för vissa vägar, de är livsfarliga. Man trampar igenom jättelätt nu när tjälen släpper, så det gäller att hålla koll vart vägen håller och vart den inte gör det.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0