God kväll!

God eftermiddag på er!
.
Har haft en bra dag idag, mycket energi.. Tog det ganska lugnt i förmiddags, en sväng ut på nästan en timma och busade med dogsen i trädgården och bara njöt av solen. Ut en gång till vid fyra tiden och mockade + packade en massa påsar med hösilage. Passade på att busa och träna lite med Panda som var riktigt på hugget idag.
.
Efter maten vid halv fem blev det lite vila och sen tog vi en promenad, jag gick med Lucky och hade Panda lös och Tobbe gick med Dumle i koppel.. Blev Guddarpsrundan, där är det nästan barmark hela vägen!
Pigg häst och pigga hundar och jag tror att vi människor var ganska pigga vi också..;)
.
När jag fixat det sista ute hos hästarna blev det en varm dusch och sen hamnade jag i soffan. Hade tänkt plugga lite, men huvudet känns lite trött så antingen gör jag ett nytt försök lite senare ikväll eller tar jag det imorgon, har ju kommit ganska långt så det är ju ingen fara på taket än. Däremot hoppas jag att provsvaret på provet jag gjorde förra tisdagen kommer ut imorgon, så man vet om det gick bra eller inte..=)
.
Så himla gött att det är ljust fortfarande och klockan är ändå snart åtta och ljusare och ljusare blir det!
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0