Go kväll!

Hur har eran dag varit.. Här började den lugnt, släppte ut pållar imorse och sen fastnade jag framför datorn ett par timmar, men fick en hel del gjort.
.
På eftermiddagen kom Alice och vi tog en sväng i skogen med Lucky och Panda, Alice red och jag gick, 1h och 35min hade vi varit ute när vi kom hem igen.. Efteråt fick vi ett litet ryck och slängde ihop en kladdkaka som var lagom färdig efter lite tjöt. Så en trevlig fika/pratstund fick jag med fröknarna Qvist (Anna, Alice och lilla Ida).
.
Hästarna fick gå ute lite extra länge idag, så himla gott väder så det klagade inte. De stod inte ens vid grinden när vi kom ner i mörkret och skulle ta in dem, dock kom de farande kvickt när jag visslade på dem. Mina fina..<3
.
Imorgon kommer Dumle hem igen, har saknat min hårboll, men gid var lugnt och skönt det har varit här hemma med två lata tikar som anser att lite lek en 45 minuter x2 räcker, Panda har ju fått långpromenad också, men Mimmi som ska ta det lugnt och är lite tagen av dels operationen och dels sin medicin är mycket nöjd med att ligga kvar inne och snusa ett par timmar extra.
.
Nu blir det sängen för mej, eftersom vädret är så gott så åker hästarna ut klockan sex imorgon om Panda väcker mej den vanliga tiden. Lika bra så kan jag gå in och få en låååång härlig sovmorgon sen.
.
Kram Sofia!
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0