Go förmidda!

Segt i huvudet idag, men lyckades få ut hästarna i tid, dogsen är rastade och frukost är intagen..
Sen fastnade jag här. De pratade om regn igår, hoppas att det håller sej borta, tycker det är tillräckligt klabbigt överallt som det är. Visst, regnar det försvinner snön fortare, men gå tar jag hellre att det smälter sakta om jag ska vara ärlig. Med tanke på att det fortfarande är käle i marken kommer det inte rinna ner något i marken ialla fall.
De pratade om att kälen ligger mellan 80-100cm djup på sina stället här omkring, det kommer ta ett tag för den att släppa vill jag lova och jag som ville sätta staket första veckan i April nu, det blidde inget mer det inte..
.
Tanken idag är att jag ska läsa lite, ta en promenad med Lucky och en med hundarna, kolla hur det ser ut i skogen där jag brukar rida.Skulle tro att Panda får gå med både på hund och hästpromenaden..
.
Annars händer det inte så mycket spännande idag, Tobbe jobbar hela dagen from kl 12.00.. Så jag får roa mej själv helt enkelt.. Fördelen med eget hus, finns alltid att göra..=)
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0