Fredags kväll..

Dagen är snart över, har iofs bara väntat på att den ska ta slut.. Det är sådär skoj att sitta ensam en fredags kväll, men man får helt enkelt göra det bästa utav situationen, har bläddrat igenom hundratals YouTube klipp, läst bloggar och kikat på dvd..
.
Blev en promenad med Lucky idag, tog med Panda som vanligt.. Hon hade överskottsenergi så det räckte och blev över, stutsade fram på vägen och mordhotade både stubbar, stenar och diverse mossa. Vet ni hur snabbt en 4-kilos svart-vit hund förvandlas till en 8-kilos brun-svart hund..? Då ska jag tala om det för er, ca 30min.. Behöver jag nämna att det var rätt in i duschen för henne när vi kom innan för dörrn.
.
Blev lite kvällsmat nån timma därefter, latmask som man är orkar man ju inte ta fram en skål till yoghurten och vad gör jag, jo.. Häller yoghurt rätt ner emellan tuttarna och jag som tyckte saft/öl var kladdigt.. Så det var bara att börja torka. Sen satt jag och slöade till i soffan och vips så var det dags att plocka in pållarna, kommer då på att jag varken har fyllt på resten av vattnet eller gjort kvällsmat till dem. Så det var bara att snabbt slänga på sej ytterkläder och fixa detta. Sen ner och hämta dem i hagen i mörkret. Kändes kallt som attan ute, trots att termometern visade plusgrader fortfarande, men det är klart.. Kommer man från en varm soffa så är det mesta kallt..
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0