En riktig latmask!

Usch vilken latmask jag har varit i eftermiddag.. Jag hade alla planer på att gå ut när jag hade vilat en timma och börja med staketet. Men sen ville inte vädret klarna utan det fortsatte vara grått och blött.. Och när det väl slutade regna så ville inte solen komma fram, råkade då slänga ett öga på termometern, ynka +4,5 grader, kallt som sjutton ju! Så då kände jag mej lite gnällig och slängde på en film när jag hade varit nere och eftermiddagsfodrat damerna.
.
Imorgon ska ju vädret bli kalas så jag funderar på att sätta lite fart med staketet innan det är dags att göra sej iordning för att åka till hundträffen i Jönköping. Konstigt nog går ju det mesta lite lättare med lite sol i nacken.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0