Eftermiddagsuppdatering från mej..

Här sitter jag och slöar till, börjar väl bli smittad av mina hundar som har tillbringar dagen åt att sova, sova och sen sova lite till.. Lata djur idag helt enkelt. Det var mer fart på hästarna när jag var nere och lunchfodrade vid 12.30.
.
Hade tänkt göra en massa på förmiddan, städa, diska, mocka, rida.. Har inte gjort något av det, har matat häst, rastat hund och pysslat med lite olika grejer på datorn. Så det får bli lite mer ordning nu i eftermiddag helt enkelt.
.
Underbart fint väder är det ute, termometern visar just nu +14.2, inte lika varmt som igår, men helt godkänt ändå. Det är lite tråkigt att det ska till och blåsa en massa bara, men det hjälper ju till att torka upp iofs, men det är lite tråkigt att man ska behöva binda fast allt som ligger ute för att det inte ska blåsa iväg..;)
.
Blev så himla glad igår när jag red förbi dammarna på hemvägen, såg två vackra svanar sakta vanka över den biten is som finns kvar och sakta glida ner i vattnet. Såg inte ut som vanliga svanar och kan ha varit sångsvanar har jag konstaterat efter lite googling. Eller så såg jag helt enkelt dåligt.. Jag hoppas att de tänker stanna hela sommaren och kanske till och med få smått där, då ska jag absolut ta en promenad upp dit med kameran i högsta hugg och få lite vackra foton på dem..
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0