Dags att göra lite nytta ute!

Nu har jag pluggat färdigt för idag, första delen av Vård och Omsorg är fixat, bara prov kvar. Ska boka in det såfort jag fått resultatet på Specialpedagogik provet, är det någon del jag behöver göra om så gör jag det samtidigt.
.
Tänkte slänga på mej lite tåliga kläder och bege mej ut i trädgården en sväng, fortsätta på det jag började med igår.
Dogsen får naturligtvis gå med ut, sen tar vi en promenix hade jag tänkt. För Luckys del blir det lite longering idag.
.
Bjuder på lite foton från igår, när vi var ute i skogen.. Min fina jätteponnie fick bära runt på Alice medans Panda sprang lös och Dumle, glad som en raket på valborg for runt med mej hängandes i kopplet.
.
   
   
 
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0