Att man kan bli så trött av frisk luft..

Trött är jag.. som sjutton, hade lätt kunnat lägga mej i soffan med en film och sova ett par timmar nu..
Har varit ute större delen av eftermiddagen och grejat i trädgården, hundarna har varit med mej hela tiden och hittat på grejer. Så de sover gott härinne nu, tänk att man kan bli så trött av frisk luft..
.
Ikväll är det premiär uppe på Sägnernas Hus och många jag känner ska dit, det hade varit skoj att åka dit, men eftersom Tobbe jobbar så måste jag vara hemma med Dumle och hålla koll på honom. Men det är ingen katastrof, jag har det rätt mysigt här hemma också, tillsammans med vovvarna..=)
.
Tog lite foton innan, men orkar inte ladda av och redigera dem nu så de kommer förmodligen inte förrens imorgon..
Börjar dock bli lite småhungrig så det får nog bli lite käk snart. Sen ska jag samla lite energi och gå ut och longera Lucky.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0