1 April

Jag har konstaterat att jag måste köpa batterier nästa gång jag är i stan till min kamera.. Den är för tillfället död och med tanke på det fina vädret vi har haft sista dagarna så är man ju mer än lovligt fotosugen..
.
Var ute en sväng i förmiddags, först ner och tog av Lucky täcket, sen grejade vi i trädgården och lekte med hundarna en stund, och det var riktigt varmt och skönt i solen redan då, när klockan inte var ner än 10.
Idag blir det bara en promenad med Lucky, tar nog Guddarpsrundan och tar med lill-Panda runt. Vågar faktiskt inte rida i skogen nu, eftersom jag tog av snöplattorna när de skoddes om förra veckan så klampar det på de ställena där det ligger snö kvar i skogen. Hade inte räknat med att det skulle klampa så mycket då det är så pass varmt, men tji fick jag. Här hemma och i hagen är det ju inget problem, för här ligger det ju ingen snö kvar på det sätter, bara en jäkla massa is. Så vi får hålla oss till grusvägarna sålänge tills det har smält undan lite mer i skogen..=)
.
Imorgon kommer Honda hit och ska vara under dagen, likadant på onsdag.. Dumle kommer bli jätteglad, han tycker Panda är lite jobbig nu när hon löper för hon är väldigt lättretad samtidigt som hon vill leka. Panda tycker att Dumle är lika jobbig då han bara ska lukta på henne hela tiden och det vill inte Panda.. Så det blir lite jojo effekt, leka, arg, leka, arg, leka, arg..=P
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0