Torsdag..

Ännu en ny dag... Ont i magen, kan bero på min mindre lämpliga frukost iofs, så får la skylla mej själv..
.
Va händer för spännande idag då, inget än sålänge.. Verkar bli en lugn hemmadag, men man vet aldrig!?
Tänkte hinna packa det sista och städa av här hemma, men de kan vänta nån timma till känner jag.
.
Jag har konstaterat att jag har blivit vansinnigt dålig på att ta kort på sista tiden, får försöka bättra mej på det, bloggen blir ju så mycket bättre med foton i den, men igår fick ni några iaf...
Turligt nog har jag nu en mobil med en ganska hyfsad kamera, den gamla va ju inte mycket att hurra för och man har ju inte med digitalkameran vart man än går..
.
Nu är ialla fall nya däck och innerslangar beställda ditt skrället, sen ska de bara bytas också.. Är bara glad att jag fick tag i det över huvudtaget och att det inte kostade spec mycket heller va ju helt perfekt.. 
.
I övrigt fortsätter jag att må lite skumt, men känner mej iofs lite piggare idag.. Kanske är bacillerna påväg att lämna min kropp för gott, de vore ju inte en dag förtidigt..
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0