Morrn!

Har just nu rörmokaren som stökar runt nere i köket, håller på att dra rör mellan gasskåpet som sitter på utsidan och gashällen. Ska bli underbart att få den inkopplad så man kan börja använda den, slipper jag el-plattan...=)
.
Idag är det åter till jobbet för min del, börjar 11.30 och jobbar till 15.30, men tror att möjligheten att bara jobba "lunchtimmarna" fann idag också om det skulle vara så, tills på fredag måste jag dock vara riktigt fit for fight igen då vi är en man kort redan från början.
.
Eftersom det är mer än ett år sedan jag nu skadade mitt högerben och i den olyckan mitt knä på samma ben så ska det ju nu då vara fritt fram att tesa skor med klack på, så drog fram mina favoritstövlar och hade till stan, tror ni inte att knäfan gör ont idag nu bara för det, kände ingenting igår mer än att det spände lite, men idag känns det... Men det kan vara övergående också, bäst att inte övergöra det hela nu i början utan ta de lite vackert helt enkelt...
.
Det slutade med en promenad på 35 min för Lucky igår, det verkade hon nöjd mej och mer hade jag inte fixat, det var knappt att jag fixade det, förkylning, astma, kall luft och det faktum att jag inte hade min medicin med mej och var mitt i skogen var ingen bra kombination, naturligtvis kände jag hur det blev svårare och svårare att andas för varje meter. Men hem kom vi och efter två doser Symbicort så va livet bra igen...=)
.
Nehe, om man skulle göra sej lite iordning kanske, började ju bra där, men sen hamnade jag här igen...Attans!
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0