Midsommarväder...

Är sådant där härligt midsommarväder idag, alltså regn och strålande solsken om vartannat..
Själv sitter ja fortfarande i myskläderna och har enbart fått i mej lite frulle än sålänge... Får väl ta tag i lite lunch snart kanske. Hunden har fått frulle, hästarna har hunnit få både frukost och lunch.
.
Tobbe jobbar förmiddag så det är tyst i mitt hus, jag själv har lite huvudvärk och känner mej allmänt mosig.
Försöker planera lite inför söndag, men huvudet är inte alls med. På fredag blir det biltur med Veronica igen, på förmiddan blir det uppåt mina gamla hemtrakter... Lördag ska jag och Mathilda ut till Vissmålen, de har 4H dag och jag hoppas få träffa och klappa lite på finaste Lara när vi ändå är där...<3
.
Tror jag har hittat en som har däck som passar till mitt mopedskrälle också, vill ni kunna hitta reservdelar smidigt, köp inte en veteranare säger ja bara... Tror ja ringt 10 olika företag och besökt flera hemsidor, men nu har jag äntligen hittat, återstår att se om de har innerslangen också bara, annars blir de lite jobbigt...
.
Nehe, om man skulle ta tag i den där lunchen kanske och sen göra lite nytta här hemma...
.
Lyckades knäppa ett kort i solsken mellan regnskurarna...
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0