Bacillerna anfaller...

Snorig näsa, lock för öronen, ont i halsen, hosta och allmänt risig i kroppen... Ja, så har min dag sett ut idag. Började redan igår e.m, sen har det fortsatt. Bacillerna Tobbe hade hittade naturligtvis mej fortare än kvickt.
Har varit på jobbet idag ändå, krävs en del för att jag ska stanna hemma... Imorgon har jag dock möjlighet att gå hem tidigare om jag känner att jag behöver det, tack vare min underbara arbetskamrat...=D
.
Onsdag har jag fått ledigt för att verkligen kunna vila upp mej och det kunde inte ha kommit lägligare, hovslagaren kommer 9.00 på morgonen, då slipper vi stressa med att Tobbe ska skjutsa in mej i tid till jobbet efter det. Alternativet hade varit att han hade fått ta hand om skoningen/verkningen själv och det va han inte så himla pigg på.
.
Idag fick det bli vila för svart, har inte orkat helt enkelt. Får väl se hur jag mår imorgon. Men lite gos i hagen har de fått idag, visiterad dem som vanligt och kliat lite här och var...
.
Imorgon är det styrelsemöte igen, den vanliga tiden och den vanliga platsen, får se hur aggressiva bacillerna känner sej om jag orkar gå dit eller inte...
.
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0