Sovmorgon...

Jag låg faktiskt kvar i sängen ända till kvart över åtta idag, kände att jag förtjänade det. Men ska strax gå ner till stallet och få mockning och foder ur vägen. Måste kolla storleken på min westerngjord också så jag får rätt storlek (mamsen är snäll och hämtar den nya idag)... =) Så blir det provridning med den senare i e.m när jag ska rida ut. Känner för en längre runda idag, blir nog Rävåsen och uppåt där. Hoppas att den sista isen smält i skogen...=)
.
Förhoppningsvis hämtar vi hem Pippi på onsdag, men inget är bestämt ännu. Tänkte göra iordning hennes box nu idag eller imorgon, vill gärna ha sånt klart ett tag innan hästen kommer hem.
.
Jag har de senaste dagarna haft Ge-kås abstinens... var alldeles för längesen vi var där nu. Särskilt nu när jag får hem en ny ponny, vill jag ju verkligen åka dit...=P
.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0