Skara Hästklinik...

Go kväll!
.
Sitter och kikar lite på Boles hemsida, de har faktiskt en hel del, till ganska vetiga priser också. Inte för att jag behöver nåt särskilt mer än lite småsaker till nya ponnyn, men jag kommer ta allt lite var för sej... Man behöver inte köpa allt på en gång.
.
Jobbade förmiddagen idag, sen fick vi åka iväg med en av ridskolehästarna som skadat sej... Appaloosan Jaspis, upp till Skara Hästklinik och bl a röntga honom. Så nu står han med bandage från hasen och ner till hoven, ska stå på boxvila i 2 dagar och sen sjukhage ett par veckor. Tyvärr blir han nog aldrig mer ridskolehäst...=/
.
Lucky fick sej ett pass i ridhuset, hon jobbade på fint, men jag hittade inte riktigt känslan idag... Kanske beror på att det snurrar en massa i huvudet så att jag inte riktigt kunde slappna av. Men allt som allt gjorde hon det jag begärde av henne. Jobbade först igenom alla gångarter, sen jobbade jag med skänkelvikningar, öppna och sluta. Slutan sitter till 110% i högervarvet, men vänster är fortfarande tungt för henne, men det har det ju alltid varit...
.
Imorgon får jag lite sovmorgon, eller ja.. Dumle kommer väl väcka mej som vanligt, funderar på att gå en långpromenad tidigt på morgonen med honom, men får se när jag vaknar imorgon. Men jag slipper gå upp och gå ner till hästarna, det är den andra tjejen som släpper ut imorgon.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0