På lördag kommer hon hem...!

Så var dagen nästan slut... Har precis kommit in efter att ha tagit in pållarna för kvällen. Så nu tänker jag sitta här och kika runt lite tills jag känner att energin är tillräckligt hög för att dra mej ner till första våningen och in i duschen, borde egentligen slänga in en maskin tvätt också...
.
Har haft en bra dag idag också... Fodrade och släppte ut imorse, sen in och grejade lite i huset och sen ner till Ridcentret ett par timmar. Efter det gick jag hem och käkade en väldigt försenad frukost tillsammans med Tobbe och direkt efter det ner till ridcentret igen. Plockade in hästarna och borstade dem och grejade med lite annat.
De kom från Svenska Ridsportförbundet idag och kikade på anläggningen... Sen blev jag sittandes där nere och pratade med lite folk i det fina vädret.
Pratade bl a med de som har Pippi... Så nu har vi bestämt att på lördag förmiddag styr vi kosan till deras gård och hämtar hem min lilla tjej...<3 Men vi åker inte dit med tom transport, med oss ska vi ha lille Vagabond, en stor shettis som ska gå som sällskap till deras shettis och sen kan tjejen rida lite på honom under tiden så det kommer bli jättebra för honom där... Så nu längtar jag tills lördag...!
.
Imorgon ska jag först jobba 8-12, sen tar vi oss en liten roadtrip jag och pojken... Blir bl a Trollhättan och hämta upp hans nya fälgar på ANA. Sen lät det som att det ev blev ett stopp i Borås hos släkten också. Och någonstans däremellan tänkte vi stanna på nåt mysigt ställe och käka lite. Hinner vi tar vi en sväng till SAAB-museet också...
Måste ju hälsa på min älskling Aero X:en...
.
Lucky fick vila idag, hon har gått i hagen med sin lilla kompis och bara haft det gott. Hon såg inte jätteledsen ut för det, men nog kryper det lite i benen på henne. Men hon har ju alltid varit en arbetsmyra...!
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0