Ljuvligt att vakna till solsken och fågelkvitter!

Ska strax gå ner och säga godmorgon till finaste svart... Helt underbart väder idag, solen lyser och det är helt vindstilla, de har lovat hela +16 grader idag. Igårkväll när jag kikade på termometern visade den att det som varmast hade varit +23, någonting... Visserligen mitt i solen, men ändå! Var tvungen att ta ett kort på den, för trodde väl inte att nån skulle tro mej annars. Får ladda upp det här sen när jag hinner i e.m...
.
Nu ser jag fram emot att Pippi ska komma hem (nya ponnyn)... Ska bli kul att se vad Lucky säger om henne, hon kan ju vara lite skeptisk till vita hästar och Pippi är ju vit med bruna prickar (yes, ni gissade rätt... en knabstrupper, min favoritras!)... Men jag känner på mej att de kommer bli goa kompisar de där två damerna... De ska ju trots allt kampera ihop länge framöver.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0