Lite trött såhär mitt på dan...

Här är det lugnt i mitt hus... Alla grabbarna sover tungt... Är rätt trött själv faktiskt, men det förtjänar jag att vara efter att ha släppt ut, mockat, städat och tvättat. Så nu har jag bara motion av häst kvar också + att jag ska hjälpa till nån timma och ta in ridskolehästarna! Sen kommer jag nog sova gott inatt. Igår somnade jag ju i soffan runt 23.00, eftersom jag sover väldigt hårt ibland hade jag varit omöjlig att väcka, låg helt ihopskruvad som nån förvriden trästam... Så gissa om jag hade ont i kroppen och var helt stel när jag vaknade strax innan 03.30 inatt. Konstaterade att jag inte skulle orka resa på mej, stärkte på mej istället och somnade om. Vaknade 06.00 igen, då var jag tvungen att resa på mej då jag var så jäkla pinkenödig.. Annars hade det kunnat bli otrevligt! Masade mej upp för trappan, tror ni jag kunde sova sista timman då.. Ne!
.
Mockade direkt på morgonen och tog sedan tag i städ och tvätt, efter det fixade jag till lite lunch och sen har jag suttit här en stund och tagit det lite lugnt. Ska ner och hjälpa till att ta in ridskolehästarna 14.30, Tobbe ska till Ulricehamn och titta på en bil. Är den fin blir det den istället för en annan vi egentligen hade bestämt oss för från början.
Så håller tummarna för att den är så fin och go att köra som den ser ut...=)
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0