Go förmidda!

Hmm... om man skulle ta tag i frukosten kanske. Satte på vattenkokaren till the-vatten för över en halvtimme sedan. Längre har det inte kommit. Har suttit och tjötat i mobilen med mamma en lång stund + kollat ett par saker på nätet.
.
Har hunnit med en del nu på morgonen ialla fall, förutom det vanliga med att morgonfodra + rasta hunden så har jag vallat snabeldraken och diskat...
.
Funderar på om jag ska motionera Lucky nu på f.m eller senare ikväll. Lika bra att göra det nu tidigt så jag får det gjort.
Har tänkt att gå ner med henne till ridhuset så hon får fara runt en stund och studsa av sej lite överskottsenergi. Insåg igår att det blir tajt för mej att hinna motionera henne imorgon (torsdag) så bättre att jag gör det idag istället, än att riskera att hon blir ståendes två dagar i rad.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0