Ett kvällsinlägg...

Så, då var man parkerad i soffan inför kvällen... Nu väntar jag bara på att älsklingen ska kliva genom dörren så är hela lilla familjen samlad igen...<3
.
Har precis varit nere och nattat finaste tjejen, frågade henne tidigare idag om hon tycker att det ska bli okej att dela matte med en annan liten häst... Det verkade så för hon gav mej en puss på kinden som svar... Men hon kommer alltid vara nr 1 för mej...<3 Idag blev det en promenad på 1 h och 15 min... Knäppte lite kort som jag slänger upp här senare.
.
Höll på att missa mötet på klubben idag också, hade inte en tanke på det när jag i godan ro gick och pysslade nere i stallet tillsammans med Dumle, som tur va blev jag påmind genom ett telefonsamtal och var där nere knappt 15 min för sent... Tur att det är nära ialla fall!
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0