Duktig hårboll och Lucky är sej själv igen...

Jahopp... så var första omgången muffins i ugnen. Det blev specialaren vanilj och apelsin/choklad-crisp...=P
De borde vara lagom färdiga till strax innan åtta, då det är dags för mej att knata ner och plocka in pållarna för kvällen.
Gjorde tredubbel sats, så många muffins blir det, och självklart är de gjorda enligt det amerikanska sättet = STORA!
.
Spårningen med Dumle idag gick super, han spårar lika bra i luften och på marken. Sista spåret var rätt trixigt och med tanke på att det var första människospårningen får han Mycket Väl Godkänt! Är så stolt över min heltokiga hårboll..<3
.
Lucky fick som jag skrev tidigare en tur i skogen, blev 1 h och 10 min och 7 km hann vi med. Enbart skritt idag, då jag ville fokusera på att hålla henne avslappnad och lugn hela tiden. Och jag kan säga att den extra motionen verkligen har gjort sitt, en gång spände hon till det... Men det var vi snabbt ur. Annars knatade hon på helt lugnt på lång tygel hela vägen. Så jag kan helt klart säga att min lilla bulldozer är tillbaka i sin gamla form igen... Hon blir ju alltid lite extra fnoskig i huvet såhär på våren... Helt plötsligt är alla stenarna i skogen livsfarliga hästätande monster... Och är ni medvetna om hur många stenar det finns i skogen??
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0