Välkomna till min lata söndag!

Det är precis vad vi gör idag, latar oss... Vi har ingenting på schemat idag förutom lite hundpromenader, kanske diska lite också om jag känner för det.. Har lite huvudvärk dagen till ära, men tack och lov för underbara hundar som känner av när matte inte mår bra, så när jag bad dem leka lite lugnare kröp bägge två ihop och somnade som små grisar jämte mej i soffan...<3
.
Beställde ett nytt halsband till Panda igår, då hon får skav av sina andra.. Så nu får hon ett med massa fluff på!
.
.
Är som ni ser reflex på det också, så det kommer bli perfekt till henne och i hennes färg också.. Rött!
.
Igår skjutsade Tobbe ut mej till stallet till halv tolv, jag mockade och fixade foder och sen blev det umgås med Familjen Johansson/Arvidsson en stund, Panda sov som en gris efter att ha lekt med deras nya valp Stitch...=)
.
Blev hämtade av mamma, Stefan och Momo i stallet, vi åkte hem och fixade Tacos, det blev fullt hus här som vanligt med fyra hundar, men tack och lov går Panda och Mimmi bättre och bättre ihop. De har lärt sej att hålla sej borta från varandra helt enkelt. Sen blev det lite glögg och prat i soffan innan de åkte hem igen.
.
Idag blir det stallet efter tre någon gång, blir nog ingen ridning idag heller, även om det förmodligen inte är lika halt idag då nästan hälften av att snö smält bort. Men hon mår inte dåligt av ett par vilodagar. Så det blir pyssel och tvätta muggben istället.. Längtar till våren nu så jag kan bada Pippi, hon har alla möjliga fina färger på sej för tillfället.
Men det är ju inget hon lider av, att vara lite missfärgad, sålänge hon är ren i övrigt.. men visst vore det roligt med en vit ponny med fläckar och inte en vit/gul/grön/ljusbrun med fläckar...;)
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0