Såhär en helt vanlig tisdag..

Jaha, här sitter jag och har det gott i tvsoffan.. Dumle sover i hallen och Panda ligger raklång i soffan en bit från mej.
Såfort hon vaknar blir det eftermiddagspromenad i mörkret, blir nog neråt samhället så att vi kan gå under lite gatulampor.. Blir till att köpa nya batterier till pannlampan på lördag, den behövs både i stallet om jag rider ut/promenerar på kvällen och här hemma för hundpromenaderna.
.
   
.
Som ni säkert redan förstått så fixade jag stallet i förmiddags, var där strax efter nio och fixade mockning och foder, sen tog vi en tur i skogen jag och Jenny. Vi hade planerat på att vara ute minst en timma och när vi kom tillbaka till stallet hade vi varit ute i 1h och 40min. Och efter att ha sett en himla massa vildsvinsspår både igår och idag så fick vi då idag äntligen syn på en flock vildsvin, de stod på ett kalhygge några hundra meter bort, jag räknade lite snabbt till minst tio stycken i olika storlekar.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0