Onsdag

Panda väckte mej vid halv fem och ville gå ut, Dumle fick då för sej att han också är valp och måste uppenbarligen också ut mitt i natten. Sagt och gjort, på med lite kläder, ytterkläder på det och sen ut med bägge hundarna.
Panda kröp ihop på min kudde och somnade såfort jag satte henne i sängen igen, jag somnade inte många sekunder därefter. Sen hann klockan bli kvart i åtta innan det var dags igen, liten svart-vit hund som tittar på mej med bedjande ögon, så det var bara att masa sej upp och ut igen, känner hur huvudet bara illdunkar, härligt att vakna med huvudvärk.
.
Men efter det fick min stackars onda rygg och huvud äntligen krypa ner i den varma sängen igen och här tänker jag stanna nu ett par timmar tills antingen magen skriker efter frukost eller hundarna skriker och vill ut.
.
Idag är första dagen på väldigt länge som jag har stallledigt, har ingen möjlighet att ta mej ut till mina pälsklingar på hela dagen så det fick bli Jenny som fixar med mockning och så idag.. (Tack snälla!)
Känns jättemysko att inte vara hos dem på en hel dag, men får se dem imorgon bitti igen..<3
.
  
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0