Onsdag med fullt upp!

Klockan har redan hunnit bli sex, men jag har hunnit med en hel del idag. Ialla fall i stallet. Åkte ut tidigt och mockade en av boxarna + fixade foder, masserade sedan en pålle medans stallägarens hovslagare var där och skodde/verkade.
Sen var det lagom att ta in Lucky då min hovslagare alldeles strax skulle dyka upp.
.
Så nu har hon vinterpjucks på alla fyra, blev dock inte fyra brodd i varje... Det får vi ta nästa gång, men sulorna är på, så nu kan vi susa fram genom snön utan klampar.
Vi stack ut i skogen direkt efter skoningen, blev en sväng runt ronden i skritt eftersom Jenny hade handhäst med jämte Cello. Efter ridningen mockade jag färdigt och la in hö innan nästa häst skulle masseras.
När allt var klart var det dags att åka hem för dagen. Hemma väntade två överlyckliga hundar som genast fick sej en liten promenad.
.
Var ute och tände i pannan för ca 1 timma sedan, så snart blir det en varm dusch och lite middag.. Sen måste jag nog diska lite också, jippie.. Min favorit...
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0