Lugnt och skönt här hemma..

Här hemma tar vi det lugnt, ialla fall Dumle och jag, Panda håller just nu på att plocka saker från soffbordets nedersta hylla, dom släpar hon sedan iväg och ska döda under högljudda morranden, ibland växlar hon med att skälla ut föremålet samtidigt som hon hoppar på det med framtassarna.
.
Vi har haft en riktig latdag här hemma och endast tagit en promenad mitt på dagen, den övriga rastningen har bestått av bus och lite lydnadsträning i trädgården.
.
Nu ser jag verkligen fram emot att min sadelgjord ska komma hem, kommer knappt kunna vänta med att åka och hämta den när de ringer från Charlies och säger att den är färdig. Blir spännande att testa den på Lucky.
Men fram tills den är färdig blir det ridning i den engelska sadeln..
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0