Lagt till lite foton i inläggen

Jag har lagt till lite foton i olika inlägg, eftersom jag är så vansinnigt dålig på att komma ihåg att ladda batteriet i min kamera så får mobilen träda in ganska ofta och föreviga vissa saker som händer. Dock är det inte lika smidigt att ladda av mobilen som kameran vilket gör att det gärna drar ut på tiden med det. Men nu är det iaf gjort.
.
Dock så är det enstaka bilder från olika dagar så för att ni ska fatta sammanhanget till vissa av dem har jag valt att slänga upp dem i de inlägg som är skrivet samma dag bilden är taget, eller att det som är fotat är omskrivet i det inlägget. Så ni får själva gå tillbaka i inläggen för att hitta de nya fotona. Första inlägget som fått foton tillagda är skrivet 3/12-2012 och sen är det tillagt i inläggen framåt tills idag. Så ni behöver inte gå så långt tillbaka!
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0