Kan klockan bli tolv så man kan få sova snart..

 Så, hur har eran kväll varit hittills?
Här har det varit lugnt och skönt, käkat lite gott och druckit ett par cider, Panda sover som en liten gris och har varit ganska trött hela kvällen efter stallet. Dumle är ju lugn till naturen så..
.
Just nu känns det nästan som om man bara sitter och väntar på att klockan ska bli tolv så man kan skåla in det nya året och sen lägga huvudet på kudden och sova. Allt det här med Julafton och Nyårsafton var liksom lite mer spännande när man man var mindre. När man var runt 7 år så var det ju en sport att hålla sej vaken till tolvslaget, man kämpade när ögonlocken blev tyngre, bäljade Coca Cola och käkade godis.
.
Vi får väl se hur det nya året har att bjuda på, egentligen skulle jag ha bjudit på en liten resume av året, men jag orkar helt enkelt inte ikväll. Så antingen kommer den imorgon, en annan dag eller inte alls..;)
.
Imorgon har jag utsläppet i stallet, har tänkt att ta en liten ridtur när stallet är färdigt. Ev blir det en promenad, det beror på om jag har Panda med mej eller inte.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0