Julafton!

Vill börja med att önska er alla en riktigt God Jul!
.
Här hemma har vi tagit det lugnt, åkte ut till stallet tidigt imorse, fick borsta av och mysa lite med mina fina hästar, gick ut med dem i hagen och fixade sedan hos dem. Jag kom ju inte ut igår, eftersom vi mer eller mindre hade snöstorm här igår så hade de inte kommit ut och plogat ännu, så vi fick vända efter bara en liten bit då man i princip inte såg vägen och det låg 20 cm nysnö på vägen + minst 50 cm höga drivor lite överallt. Så snälla Jenny fick fixa mina flikkor och ta in.
.
Efter stallet idag så blev det mysfrukost i soffan framför tvn, sen har vi följt i det spåret hela dagen. Vovvarna har fått sina julklappar och de klagade inte..;) Och vi fortsätter nog på samma spår resten av kvällen, det enda jag tänker göra är att ladda av kameran och redigera lite foton så ni får någon att titta på här inne också..
.
   
.
Glada hästar påväg ut i stora hagen..
.
Matdax!
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0