God morgon i ovädret!

Det är sånt riktigt jäkla skitväder ute fortfarande, blåser och småsnöar, inget mysigt alls. Så idag blir det till att bara mysa och mocka i stallet. Så kan Panda följa med och springa av sej istället. Att jag inte ska rida betyder också att jag kan åka dit senare, då kan man ligga kvar i sängen lite längre och bara ha de gott. Skönt för Tobbe med som har varit sjuk i ett par dagar och behöver all vila han kan få stackaren.
.
Panda hittade ett nytt nöje igår kväll, blaska i vattenskålen. Hon ställer sej med ena tassen i vattnet och krafsar med den andra i skålen... Ibland kör hon dubbeltassfattning och krafsar med bägge, det blev rätt blött innan hon var färdig. Och hon var inte nöjd förrens allt vatten var ute ur skålen. Jag som nästan trodde hon var färdig med blaskandet fyllde då på skålen för de behöver ju vattnet på natten, men jag blev väl inte väldigt överaskad när hon satte igång igen såfort den kom ner på golvet. Knashund..<3
.
  
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0