Go förmiddag alla!

Här hemma har vi inte gjort så mycket än, förutom att hundarna har varit ute ett par gånger så ligger vi kvar i sängen, Panda, Dumle och jag.. Men med tanke på att utanför mitt fönster smälter all min underbara snö bort i rask takt.
Inget jag uppskattar med tanke på att det är December, hade det varit i slutet av Februari så hade jag jublat, men inte nu. Inte när det är knappa en vecka kvar till julafton..=(
Men det har lovat att det ska bli kallare igen och förhoppningsvis innebär det ny snö!
.
   
.
Jag hann med en hel del här hemma igår, dammsugning, torka golv, elda, julpynta m.m. Så nu är det lite julstämning även här hemma i vårt lilla röda hus..<3
.
.
Tänker fortsätta på samma spår idag, innan det blir eftermiddag och det är dags att åka till stallet. Blir hästmotion i mörkret idag och sen har jag insläppet klockan 22.00 så förmodligen åker vi först in till Mullsjö och handlar lite och sen ut till stallet för att motionera pållar. Känns onödigt att åka två gånger tycker jag..
.
 
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0