Dagens och gårdagens...

Blir strax till att sätta igång kvällens tredje film, Panda lever rövare, hon är superbusig... Naturligtvis har hon sovit så gott ett par timmar så nu lagom tills det börjar bli dax för oss övriga att gå och lägga oss så sätter hon fart.
Men stoppar man till henne hennes ben med jämna mellanrum så sysselsätter hon sej mej det istället.
.
Åkte ut till stallet tidigt idag, mockade och tog sen en fika med de andra.. Alltid lika trevligt..=)
Sen plockade jag in Lucky och Jenny Day Light så tog vi oss en ridtur runt Ronden. Efter det hämtade vi nästa gäng, nu var det grabbarnas tur, blev en tur på 1 h och 10 min, jag red Spirit och Jenny Cello, mycket trav och en liten galopp på pigga hästar. Otur bara att både Spirit och Lucky ska ha problem med att de får så mycket klampar...=(
Ska bli skönt att hovis kommer på onsdag och fixar på sulorna på Lucky, sen kan vi fräsa fram genom snön igen!
.
Dagsformen..
.
Gårdagen gick alldeles utmärkt, Dumle lekte fint med både Rex och Elvira. En annan av småhundarna blev livrädd och skrek rätt ut när hon såg Dumle, Dumle såg mest förtvivlad ut och undrade nog varför hon skrek som om hon höll på att dö. Men en av de minsta fick han hälsa på iaf..=)
.
Pippi (taget 8/12-12)
.
Från vänster: Ghostie, Annie, Lucky & Day Light (taget 8/12-12)
.
Vi red en sväng i skogen och hade med Dumle och Rex, jag mitt nöt trodde att de skulle kanske busa lite i början och sen bara lufsa på, haha... De höll på som två rabiata kaniner nästan hela vägen, inte förrens vi kommit mer än halvvägs lugnade de ner sej och bara lufsade med oss. Men överlag skötte Dumle sej bra, även om han fick på pälsen utav en av stallkatterna...;)
.
Kram Sofia!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja missan är inte att leka med ;-)

2012-12-11 @ 23:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0