Annandagen

Vaknade tidigt imorse av att Panda står vid fotänden av sängen och gnäller, sätter mej upp, beredd att lyfta upp henne. Ser att hon har något i munnen, med svans.. Mycket riktigt så är det en död mus som hon kommer bärandes på... Så äckligt! Hon var inte jätteglad när hon tvingades ge upp den..
.
Annars har jag inte hunnit göra något mer idag, varit ute med hundarna några gånger, annars fastnade jag här framför datorn ganska tidigt..
.
Har inte så mycket planerat idag, stallet ska hinnas med. Hade tänkt rida en långrunda, men för tillfället regnar det som attan ute så det ser ju inte så lovande ut. Får se om jag lyckas hitta nån lucka med uppehåll så jag slipper bli dygnsur. Är så tråkigt att att snö ska regna bort, tydligen ska det bli riktigt kallt imorgon neråt 10 minus på natten, då lär det vara curlingbana överallt sen lagom till morgontrafiken..
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0